06 listopadu 2018

Haul | Sephora - Too Faced, Sephora collection


Ahoj,
v dnešním postu bych se s Vámi ráda podělila o produkty, které jsem si zakoupila na e-shopu Sephora.

Jelikož jsem tam byla před pár týdny a z mého nákupu byla celkem zklamaná (ale o tom příště), tak mi to nedalo a projela jsem si bestsellery a nejlépe hodnocené produkty ,jak na péči o pleť, tak na líčení.

Co se týče té pečující kosmetiky, tak se v ní až tak moc nevyznám, takže si hodně dávám pozor, co si vybírám a podle recenzí, byla pro mě nejlepší výběr právě maska na obličej. Nechtěla jsem žádnou slupovací, protože tyhle masky moc v lásce nemám a dělají mi na pleti spíše neplechu kvůli mému typu smíšené pleti.



Balení je 60 ml, což mi přijde jako vyhovující a dostačující. Doporučené používání je 2x týdně, tak jsem zvědavá, za jak dlouho balení vypotřebuji.


Korektor od značky Too Faced v odst. Snow byl pro mě spíš produktem, o kterém jsem si žádné recenze nehledala a podrobně nezkoumala. Spíše to bylo takové "překvápko", alá udělej si názor sama.
Balení je opravdu velké než u klasických korektorů, takže to je jedno velké plus.
Jsem z něj nadšená až moc, a tak stejně budu dělat samostatné recenze na všechny produkty z toho článku, až se jim pořádně podívám na zoubek.



Díky recenzím na tyto tekuté matné rtěnky mě Sephora přesvědčila o koupi. Jenže... odstínů bylo mnoho a já vážně nevěděla, jaké si vybrat a jaké by byly nositelné. Nebráním se žádným křiklavým odstínům, ale raději mám ty každodenní.
No, další produkt, ze kterého jsem nadšená, co Vám budu povídat. Balení ničím nenadchne, ale v jednoduchosti je krása. Navíc příjemně voní a lehce se nanáší.


Jak už jsem psala, na všechny produkty budu dělat články. Takže jsem se v tomto nechtěla moc rozepisovat, i když mě to popravdě hodně lákalo. Každopádně se máte na co těšit a i já se těším na zkoušení a podrobnější popis, který bude stručnější. O dobrých produktech se přece jen lépe píše.


Jaké máte zkušenosti s e-shopem Sephora a objednáváte?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že jsi zanechal/a komentář a budu se těšit příště!