03 března 2019

Suchá pleť po zimním období | Mé TOP produkty


Ahoj, v dnešním postu bych se s Vámi ráda podělila o TOP produkty, které mi pomáhají se suchou pletí po náročné zimě. Každá pleť je jiná a jinak reaguje na pečující kosmetiku. Neznamená, že když tato péče vyhovuje mě, bude nutně vyhovovat i Vám :).

Po dlouhém pozorování, kdy jsem nemohla přijít na to, jak s pletí zacházet po zimě, jsem konečně našla produkty, které mi s vysušenou pletí velice pomohly. Můj problém sucha spočívá hlavně v oblasti čela a kolem nosu. Kombinace make-up + suché šupinky na obličeji nevypadá vůbec hezky. Momentálně můžu říct, že už se šupinkami nemám problém a mohu s klidným pocitem nanést jakkýkoliv make-up, aniž bych si připadala blbě.


Kde koupit? - DM drogérie - 149,-

Na doporučení mé kamarádky jsem si hodně oblíbila tento peeling na pleť od značky Neutrogena. Už po prvním použití byly vidět výsledky hlavně v oblasti čela a okolo nosu, kde mám i černé tečky. Obsahuje malé hrubé částečky, které odstraní přebytečné šupinky, ale nedráždí pleť. Za tu cenu jsem opravdu moc spokojená a budu si ho kupovat i nadále.

Proč právě tento peeling?

- příjemná svěží vůně
- je na každodenní použití
- nedráždí pokožku
- skvěle ji vyhladí
- nevysušuje


Kde koupit?Sephora - 410,-

Velmi pohodlná bublinková maska od značky TONY MOLY. Bublinky jsou na pleti velmi příjemné, i když lehce lochtají. Pleť je po aplikaci hydratovaná a póry stažené. Doba působení je 3 - 5 minut a je určená přímo pro mastnou/smíšenou pleť.

- lehce se nanáší na pleť
- příjemná nedráždivá parfemace
- pleť je hydratovaná
- stahuje póry a redukuje kožní maz


 Kde koupit? - Sephora - 260 - 470 ,-

Dlouho jsem hledala krém, který by se rychle vstřebal a moje pleť po něm byla opravdu vyživená a krásně hydratovaná. Po dobrých recenzích na e-shopu Sephora jsem si zakoupila právě tento.

Proč vybrat právě tento krém?

- pro všechny typy pleti
- je lehký a rychle se do pleti vstřebá
- příjemná "krémová" vůně
- pleť vydrží být hydratovaná po celý den

Kde koupit? - Sephora - 180 ,-

Čistící ubrousky s černým uhlím, které používám jen zřídka z důvodu, že jejich povrch je na jedné straně doslova jak šmirgl papír :D, a tak jednou za čas s nimi mírně vyčistím čelo a okolí nosu, kde na šupinky nejvíce trpím. Druhá hladká strana je určená k odlíčení a čištění pleti.

- pleť zbaví suchých šupinek
- příjemná vůně
- hladká a hrubá strana
- přijatelná cena za 25 ks v balení


Budu ráda, když se v komentářích podělíte o svou starost o pleť po zimním období. Ráda se od Vás inspiruji :).


Co pomáhá na suchá místa Vám?

3 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten krém od Sephory si tiež prosím do balíčku😍 alebo môže byť aj nejaký iný, rada by som nejaký od Sephory vyskúšala😃 tá maska od Tony Moly je rozkošná😳 na peeling od Neutrogeny sa mrknem v Dmke:)) super článok😊👌

    OdpovědětVymazat
  3. Objednala bych ti ho, ale nevím, zda by stačil do té doby přijít a až k Vám pojedeme, tak asi nepojedeme přes centrum Prahy :( tak třeba v příštím balíčku :)

    OdpovědětVymazat

Díky, že jsi zanechal/a komentář a budu se těšit příště!