12 března 2019

Základ pro make-up | Mé TOP produkty

Ahoj holky,
dnes jsem si pro Vás připravila článek o mých oblíbených a nejpoužívanějších produktech, které jsou pro mě TOP jako základ make-upu. Postupně se rozepíšu o mých metodách, které při líčení používám a vyhovují mi. Ukážu Vám pár mých oblíbenců a také pár tipů. Má pleť je smíšená, takže pokud produkty vyhovují mě, nemusí nutně vyhovovat i Vám.


Po mnoha zkušenostech s různými značkami, konzistencemi a druhy make-upů jsem nadměrně spokojená právě s tímto výběrem. Vyzkoušela jsem opravdu mnoho make-upů, které byly převážně pro smíšenou/mastnou pleť. Ne vždy se ale tímto řídím. Má pleť se chová podle ročního období a prostředí ve kterém se nacházím. V létě se mi více mastí a více potí. V zimě ji mám zase jako sušenku. Na jaře a na podzim je má pleť naprosto v klidu. Podle toho si vybírám i make-up. Naučila jsem se, že v létě není potřeba plné krytí, kdy pleť ani pomalu nedýchá. Snažím se se nemalovat vůbec a nebo jen lehce zakrýt jizvičky a kruhy pod očima. Nejlepší je pleť nechat dýchat v tom případě, když trpíte na akné, máte ucpané póry a nebo černé tečky. Sluníčko je mnohdy lékem na tyto starosti s pletí, tak ji nechte si odpočinout.



Základ pod make-up je velmi důležitý. Chceme, aby měl make-up nějakou "podporu" a aby pleť byla pořádně hydratovaná. Protože právě matující make-upy hodně vysušují. V tomto případě používám tyto dva produkty, bez kterých už ani nemohu fungovat. Na krém od Origins jsem dělala recenzi na mém Instagramu, takže tady o něm už moc psát nebudu. Sprej od Too Faced je mým společníkem asi půl roku a hned na první stříknutí jsem si ho zamilovala. Nejdříve použiji sprej a následně krém. Nechám vše řádné zaschnout.

Origins | Ginzing Energy - Boosting Gel Moisturizer
K zakoupení - Sephora - 660,- (50 ml)

- lehká gelová struktura
- svěží vůně
- výborný podklad po make-up, který lepí
- rychle se vstřebá

Too Faced | Hangover 3-in-1 Prime Set Refresh
K zakoupení - Sephora - 960,- (120 ml)

- výborný základ pro make-up, který neucpává póry
- příjemná svěží kokosová parfemace
- nedráždí
- výborný na osvěžení během dne
- velmi dobře zafixuje po celý den


Pokud potřebuji vyhladit póry a "photoshopový" efekt, musím sáhnout po této bázi od Smashbox. Nepoužívám ji vždy, protože obsahuje silikony a ty mi dost ucpávají póry. Sahám tedy po ní jen v případě, kdy je to nutné

Smashbox | Photo Finish Foundation Primer
K zakoupení - Douglas - 960,- (30 ml)

- vyhladí póry, hluboké jizvičky
- příjemná lehká konzistence
- bez parfemace
- velké balení
- make-up na bázi perfektně drží


Má oblíbená trojka. Trvalo mi roky, než jsem narazila na ten správný make-up, který by na mé smíšené pleti vydržel po celý den, nedělal fleky a nesléval se mi.

Jasným vítězem je Double Wear od Estée Lauder, který perfektně vydrží po celý den. Je zcela matný, ale přitom dělá velmi přirozený finish. Krytí je plné, takže přesně pro mě. Navíc na to, že má plné krytí, tak ho na pleti vůbec necítím. Nevýhodou tohoto make-up je, že není s pumpičkou. Zakoupíte ho jen s víčkem a případně si můžete pumpičku zvlášť dokoupit. Já ji mám a je to opravdu lepší. Často se mi stávalo, že jsem "vylila" více produktu než jsem potřebovala. Balení je opět 30 ml, takže jako většina dostupných make-upů a je ve skle.

Make-up od Nars Natural Radiant Longwear je mým druhým oblíbencem. A proč je tedy druhý? Nemá tak skvělou výdrž jako Double Wear, ale vyhovuje mi jeho konzistence a krytí. Nevysušuje a na pleti není ani cítit. Neoxiduje, takže se mi nemůže stát, že by po celém dni chytl jinou barvu, nebo dělal nevzhledné fleky. Tento tedy pumpičku má a nemám s ním žádný problém. Balení je opět 30 ml a je ve skle.

Pudr od Kat Von D Lock It, který mám v cestovním balení a stále mi přijde, že z něj nic neubylo. Původně jsem ho brala jen na zkoušku, protože co se týká pudrů, tak ty moc nezkouším. Když mi nějaký sedne, používám roky ten stejný. Ale tenhle mě mile překvapil. Dělá krásný sametový finish a opravdu drží. Na místech, kde se hodně mastím, musím aspoň jednou za den přepudrovat, ale na jiných místech drží perfektně po celý den.

Estée Lauder | Double Wear - parfémy Elnino - 770,- - 963,- (můj odstín 1N1 Ivory Nude)
Nars | Natural Radiant Longwear - Sephora - 1290 ,- (můj odstín Mont Blanc)
Kat Von D | Lock It Loose - Sephora - 490 - 890 ,-

K zakoupení - Beautybay - €11.25

Poslední dobou používám tento štětec od Nanshy Buffed Base R01. Velikost je střední, takže se s ním dostanu všude po obličeji bez problému. Štětiny jsou jemné a husté. Vyzkoušela jsem spousty štětců, ale momentálně nejoblíbenější je tento. Jinak ráda kombinuji štětce od Zoeva nebo Morphe.


A posledním pro mě hodně důležitým produktem je rozhodně korektor.
Korektor od Catrice One Drop Coverage je poměrně novinkou, ale už teď ho mohu miluji stejně jako Camouflage od stejné značky. Perfektně kryje, neoxiduje. S očním okolím má vždy problém. Slévá se mi do vrásek jakýkoli korektor i make-up, protože je mám dost hluboké takže nedokážu posoudit zda to bude dělat i Vám.

Korektor od Too Faced Born This Way v opravdu velkém balení se stal mým oblíbencem hned, jak jsem ho vyzkoušela. Šla jsem na jistotu, že budu opravdu dobrý, takže jsem si ani nečetla recenze a rozhodovala se jen podle sebe. Výběr padl na ten nejsvětlejší odstín Snow. Sedí mi perfektně, i když má celkem výrazný žlutý podtón. Krytí je bezkonkurenční.

Catrice | One Drop Coverage - DM drogérie - 129,- (7 ml, můj odstín 003 Porcelain)
• Too Faced | Born This Way - Sephora - 790 ,- (15 ml, můj odstín Snow)

Děkuji za přečtení!
A jaké jsou Vaše TOP produkty pro bezchybný make-up?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že jsi zanechal/a komentář a budu se těšit příště!