16 května 2019

Review | Zoya laky na nehty

Ahoj,
v dnešním postu bych ráda mluvila o značce jménem Zoya. Měla jsem možnost vyzkoušet sadu laků na nehty právě této značky od Ráj nehtů a byla jsem mile překvapena. Tahle sada byla mému vkusu asi nejbližší, tak jsem vybrala právě tuhle. Ráda bych ještě zmínila, že kromě značky Zoya najdete na e-shopu spousty jiných značek.


Sada obsahuje 4 laky. Konkrétně jsem vybrala sadu All Snuggled Up. Mým naprostým oblíbencem je Madeline. Nosím ho nejčastěji a hodí se mi zkrátka ke všemu a vždy mám na něj náladu. Odstín Shimmer dávám ráda nad některých z laků, krásně ho oživí. Odstín Mia je na mě až moc světlý, ale už jsem ho zkoušela a je stejně perfektní jako všechny ostatní. Poslední odstín Joni také ráda nosím, ale ne tak často. Výrazné nehty už moc nemusím, a tak po něm moc nesahám. Všechny laky mají ale společných hned několik věcí



Tyhle laky jsou opravdu rychlo schnoucí. Vždy si lakuji dvě vrstvy, aby barvy byly sytější a déle nehty vydržely nalakované. Pokaždé, když dám druhou vrstvu laku, nemám problém za 10 minut něco začít dělat. Potvrdilo se mi to u všech odstínů. Dalším velkým pozitivem pro mě je, že vydrží i mou práci. Sice se na koncích začínají po dni odlupovat, ale jsem 14 - 16 hodin v kontaktu s vodou, takže to plně chápu. Zbytek nehtu je netknutý. Pokud nejsem v práci a funguji jako klasicky, tak se lak ani nehne.


Jako dáreček jsem dostala odlakovač od stejné značky. Vůbec mi nevysušuje kůžičku kolem nehtů, nesmrdí klasickým acetonem, ale je do něj přidaná nějaká parfemace. Odlakuje jak má a to mi vlastně stačí. Popravdě nevím, co bych měla psát o odlakovači na nehty.


Chtěla bych ještě jednou moc poděkovat Ráj nehtů za možnost vyzkoušet Zoya laky na nehty. Tyhle totiž za tu cenu stojí. Výdrž je výborná a lak kryje hned v první vrstvě!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že jsi zanechal/a komentář a budu se těšit příště!