30 března 2019

Nepostradatelný lesk | Mé TOP rozjasňovače

Ahoj,
jakou část make-upu bych určitě nevynechala? Na 100% můžu říct, že právě rozjasnění pleti. Mám sice mastná místa v okolí brady, čela a tváří, ale rozjasňovač nesmí  v mé rutině chybět hlavně v oblasti lícních kostínosu a nad rtem. Někdy jsou dny, kdy chci "šajnit" a někdy chci naopak jen mírný a přirozený lesk. A jaké lesklé zázraky jsou pro mě úplně TOP?


Výběr nebyl vůbec těžký. Sáhla jsem totiž po miláčcích, které mám neustále na očích a používám je nejčastěji. Vím, co od nich čekat - lesk jako blesk! Některé kousky jsem si pořídila naslepo, takže jsem nevěděla, co od nich čekat. Po použití mě mile překvapily a zařazuji je do mé rutiny pokaždé.

Anastasia Beverly Hills | Amrezy
Kde koupit? - Momentálně jsem nenašla žádný e-shop, kde by produkt měli skladem.

Krásná zlatavá, která na pleti vykouzlí mokrý efekt. Tohle je přesně ten typ rozjasňovače, který se hodí úplně každé barvě pleti. Amrezy se stal mým oblíbencem hned po otevření. Balení je obrovské, takže si myslím, že ho budu mít do konce života. A proč jsem vybrala právě tento? Sahám po něm nejčastěji, hodí se ke každému looku.


Too Faced | Love Light
Kde koupi? - Sephora - 830,-

Další můj hodně oblíbený kousek je tohle srdíčko od Too Faced. Tohle je přesně ten typ produktu, který jsem vzala na slepo a nevěděla co od něj čekat. Byla jsem nadšená již po prvním aplikování. Tohle je dost studený rozjasňovač, takže perfektní pro bledule. Navíc reliéf po otevření křičí svou krásou a nebudete do něj chtít zabořit štětec. I když mi bylo líto do něj sahat, vše ráda musím hned vyzkoušet.

Becca | Year Of The Pig
Kde koupitt? - Cultbeauty - 950,- (orientační cena)

Prasátko nesmí chybět v mojí sbírce. Kdo ví, tak letos je rok prasete, takže spousta kosmetických značek dělá limitky právě s tímto motivem. Do tohoto typu rozjasňovače se mi nechtělo sahat už vůbec, ale udělala jsem kompromis a snažím se nabírat jen na vrchu nad prasátkem (nechci ho poškodit:D). Tenhle je velmi přirozený, ale při vrstvení lze dosáhnout i výrazného lesku. Jde si s ním opravdu vyhrát. Balení, která Becca má jsou jedny z nejhezčích. Vypadají luxusně a bytelně.

Essence | #instaperfetct Liquid
Kde koupit? - DM drogérie - 95,-

První zkušenost s tekutým rozjasňovačem od Essence byl pro mě více jak překvapivý. Já ho nanáším úplně nakonec. Nanáším ho pouze prsty. Tohle je přesně ten typ, co udělá viditelný lesk, ale stále to je v mezích přirozené. Za tu cenu ho doporučuji všemi deseti, protože lepší highlighter z drogérie určitě nenajdete.

__________________________________________________________________________

Kat Von D | Alchemist Holographic
Kde koupit? - Sephora - 990,-

A teď paletka z trochu jiného soudku. Pokud se neradi držíte u klasiky, tak tahle pro Vás bude TOP. Takhle na oko v paletce nepoznáte, co se v ní skrývá za skvosty. Každý stín je barevně odlišný a to přesně podle drahých kamenů. Rada ji používám i jako stíny. Tyhle barevné kombinace jsou totiž využitelné i jako topper na stíny. Přes černou je to pecka! Někdy přidám jen do koutku oka  nebo pod obočí.


Děkuji za přečtení!
Jaké jsou Vaše nejoblíbenější rozjasňovače?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že jsi zanechal/a komentář a budu se těšit příště!